This is what I'm made of

Hejsan på er! Sitter för tillfället och har just ätit klart min lunch. Satt fint det! Innan det var jag på stan och lånade lite böcker, en från en serie som jag tycker är väldigt bra och två från en serie jag läste på mellanstadiet typ och gillade jättemycket. Väcker nostalgin lite (huvudpersonerna är faktiskt 16 så att...). Kalla mig udda, whatever, men jag tycker såhär; SOMMAR-utomhus-böcker / SEN HÖST & VINTER-inomhus-film. That't what I think, just telling!

Men först tänkte jag inte slå upp någon bok, för nu är det ett sådant där sällsynt tillfälle när jag är ensam hemma, så nu ska jag passa på att se på lite film/tv-serier på datorn först. Men sedan blir det nog ut i solen, som fakstiskt tittar fram idag. Men det blåser förjä****t!

Ja, ni får ha en trevlig eftermiddag så hörs vi nog senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0