Torsdagskväll

Trodde vid kvällens början att denhär kvällen skulle bli superbra, Hawaii Five-O plus massa gott att äta till, MEN så är det fotboll då istället. Har absolut ingenting emot fotboll på tv men nu blev jag det! Så det blev jordgubbar till en gammal disney-film som jag snabbt tröttnade på och hamnade här istället. Borde gå och lägga mig nu, börjar 7.40 istället för 9 imorrn för att några hästbloggare kommer. Blir nog jättevärt det! Hoppas jag.
Vad har jag annars gjort idag då? Jobbat, ätit, ridit, bränt mig i solen, övningskört och så ätit lite till. Helt okej dag faktiskt!
Får se om jag får tag på någon vän imorgon efter jobbet, känner för att hitta på något kul. Nu kom mamma och sa att det blir tacos då också. Blir ju toppen!!

Men så länge säger jag godnatt & sov gott allihop! KRAM!
  
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0