Young, wild and free

Hejsan kömpisar! Torsdag idag och jag har inte varit riktigt lika trött idag som igår, känns jättebra. Har haft en bra dag rent överlag idag faktiskt. Kom hem från jobbet för drygt en timme sen och har suttit och googlat fram massa recept på cheesecake (hittade en jättebra). Tänkte nämligen baka till mina ursnälla arbetskompisar som jag haft denna vecka! Men nu kom mamma hem och började snacka om hawaii five-0-avsnittet som kommer ikväll (och som jag verkligen INTE vill missa) så det blir inget med det, hinner inte. Jag gör det fredag vecka 28 istället, den allra sista dagen på Biocare. Nu ska jag snart sticka upp till stallet och ta en liten ridtur. Hinner inte zumba ikväll heller. Det borde finnas mer än 24 timmar på dygnet!

Ha en fin eftermiddag, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0