Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå, men det kan va' svårt att tro när man inte ser den

Hejsan! Fin dag idag igen och jag älskar't, så därför ingen bloggning. Min dag har bestått av plugg och så gick jag en mils promenix idag igen. Två söndagar i rad, wihoo, ska fortsätta denna trevliga vana tror jag. Och så var det VÅFFELDAGEN idag ju så självklart käkade vi våfflor på kvällen, jag håller stenhårt på traditioner. Men pannkakor ena dagen och våfflor andra är inte sååå bra... + att det troligen blir typ donken eller max imorgon i Örebro. Ska kika efter nya springdojjor imorrn för nu MÅSTE jag verkligen börja springa igen, mina är helt urtrampade så jag får ont av dom, inte heller bra.

Usch vad jag klagar, ska gå och sova bort det negativa och vakna positiv imorgon. Det borde jag ju vara, är ju ledig då, en måndag, gud så underbart!! Nej, hastighetsrekord i säng blir det nu. Kram ♥


 Dumma rollspel...
 
Några dagar gamla bilder, men så här fin var även denna kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0