I wanna dance with somebody, with somebody who loves me

Hej! Sitter framför datorn på eftermiddagen för en gångs skull. Den har varit ockuperad hela veckan, brukar vara jag som har den jämt annars. Kom från skolan för en timme sen, hände ingenting ovanligt där direkt. Nu ska jag sätta mig och titta på Skärgårdsdoktorn och få lite nostalgi från när jag var liten och tittade på det, haha underbart, älskar det. Sen tittar jag kanske alla 3-4 avsnitt som jag missat på Elsas Värld och efter det plugg troligtvis, har en debattredovisning imorgon som jag måste göra klart (= börja med, nej då göra klart...) så det är bäst och göra det.
Fick reda på att pappis jobb ska åka upp till Säfsen i år igen, självklart blev det på våran hästhelg (och vi har det var 4e helg...), så jag och mammi kan inte följa med, jättetråkigt!

Ingen bild nu, har inga fina bilder från idag. Mår lite bättre gör jag också, ingen frossa, toppen!

Vi hörs! Kramisar ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0