I watch from a distance as you made life your own, every sky was you're own kind of blue, and I wanted to know how that would feel

Helluuu. Snabbis blir det för nu borde jag gå och sova till mig min skönhetssömn, finns ju en liten risk att jag blir själv imorgon så ska väl vara alert, go A+. Så får jag F haha. Idag har jag ju som sagt haft FN-rollspelet och vi har debatterat hela dagen, i allmän debatt och sakdebatt tror jag det hette. Vad jag kan!! Sen på kvällen har jag varit på banketten, fick trerätters, åt dock bara halva förrätten och ingen dessert så var hungrig när jag kom hem (skräll) och så titta vi på när knappt hälften av länderna spexade. Jag var själv från mitt land så gjorde nada hihi. Åkte dit till 5 och kom hem närmare halv 9. En kompis berättade att en gång var de kvar till halv 11, sån himla tur att vi inte behövde det. Så åt jag lite, hungrig som jag var & fastnade här as usual.

STORA KRAMAR TILL ER, i morgon är det påsklov ♥

 Stay positive and enjoy life


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0