Jag kan offra allt jag har för ingenting, jag sträcker mig så långt det går.

Hallå, är på lite bättre humör nu. Ska gå och plugga i några sekunder innan nån Maria Wern-film börjar vid 9. Har avbockat ett sommarjobb på sök-listan. Bara 3-4 kvar! Ska söka jättemånga har jag bestämt, så är det bara att välja ut vilket man vill ha sen (om man får något alls). Dagen har rullat på väldigt bra. Har varit väldigt glad och pigg största delenn av dagen, det är ovanligt att jag är pigg en hel dag, trots att jag bara sov 7 timmar! Tog även behövlig promenad efter skolan.

Imorrn ska bli en jättebra dag!! Ha det gôtt!! Kramisar ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0