Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig

Hello m8s! Haft en bra dag? Det har inte jag haft, punkt. Nu ska jag umgås med min nya bästa vän matteboken och plugga ögonen av mig. Är inte så hungrig nu längre så det ska väl gå då. Åt nästan inget på 10 timmar, maten i skolan var inte god + att jag hade idrott efter lunch och kör efter skolan så hann inte hem emellan. Ahja, lite tålig får man ju vara. Tänk alla barn i Afrika och andra ställen, nej nu fick jag dåligt samvete också... 

Nu får jag nog sluta skriva, annars blir det aaalldeles för mycket text och det vill vi ju inte. Har jag inte tid med heller...
Ha en fin kväll! Puss & Kram Skumbanan ♥


Så här blå under ögonen kommer jag att vara på fredag! Är det nu också förresten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0