Livet är inte ett problem som ska lösas utan en verklighet som ska upplevas

Hello m8s!

Glad tjej idag. Skolan har varit ganska bra, dock så är det inte kul att ha kondition på idrotten dagen efter man har både sprungit och zumbat OCH man är otränad. Men annars har det varit bra. Fick mina omdömen också, bara ett enda ig, så är jättenöjd! Läste några av mina konversationer på fb förut ♥ 

Nu ska jag dra mig uppåt till min sötis i stallet. Kvällen tillbringas med massa läxor, jätteroligt. Imorgon ska jag ta dendär jävla gardasilsprutan också, ska vara uppe hela natten och skylla på att jag har ont i huvet imorgon och slippa gå till skolan, tror jag. Usch villintevillintevillinte!!!!

Kramisar! Hörs kanske ikväll! ♥

 wihoo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0