Om jag sa hur jag kände, om jag sa som det var, om du såg vad jag tänkte, skulle du stanna kvar?

Hejsan... Kom hem från zumban för drygt en timme sen. Askul var det, inte alls lika tungt som det brukar i slutet och danserna var inte så förändrade som jag trodde de skulle vara (har ju inte varit där på ett tag). Så nu har jag nyss tagit ett glas vatten, en mandarin och ett äpple så jag slipper somna med sug i magen, ingen gosig känsla! Ska drömma om hur mitt träningsschema ska se ut, måste verkligen träna upp kondisen! Orkade springa ett halvt Agd-varv i em (1,5 km typ), den andra halvan sprang jag fast med 5-6 pauser. Det är inte bra. Men mysko var att jag fick samma tid som jag brukar när jag orkar springa hela varvet...måste ha sprungit snabbt mellan pauserna haha!!

Ahja ska sova nu, mina föräldrar har präntat in någonting i stil med "skönhet kommer inifrån" i mig, så ska väl sova mig fin eller något (om jag förstår dom rätt). Godnatt ♥

 Ja, jag försöker vara hurtig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0