That's why they call them crushes, if they were easy they'd call them something else

Hej alla ni som läser här! Bloggade ingenting igår, hade verkligen ingen lust med det. Gick 1 mil och en halv kilometer igår runt hela Karlskoga, vart riktigt stolt. Kom tillbaka efter 2 timmar och 50 sekunder (exakt). Då var klockan fem i halv 1 och 1 skulle vi käka hos min mormor. Så duschade, sminkade mig och bytte om på 20-25 minuter och jag var inte sist klar, wihoo! Och vi blev inte sena, kom dit 12:59 = kungar tycker jag.
När vi kom hem orkade jag ingenting, mitt ben är fortfarande svullet och gör ont sen i lördags, så jag fastnade framför datorn till 10 på kvällen, oups...fast jag pluggade faktiskt samtidigt!!

Nu ska jag gå och byta o och sticka upp till bussen, härligt väder idag, blir glad! Ha det bra! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0