Use your time well, because you never know how much fate decides to give you

Tjohej! Jag lever, lovar! Kändes jättebra efter "det stora matteprovet", så då tänkte jag vilken bra dag det här kommer att bli. Det blev det inte, vart arg på en grej vid lunch sådär, men nu är det bättre igen.
Har varit hos min hästaplutt också, har inte hunnit med det riktigt i dagarna, fy skäms Anna. Tog en tur med Emelie sådär och vi höll på att bli påkörda när något mopedbil/epa/bil skulle gasa uppför en backe som vi kom uppe på krönet i, i galopp. Inte roligt - fick nästan en hjärtattack.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Vi fick sluta tidigare på en fredag för första gången på hela året känns det som! Rättvist faktiskt, när vi var tvungna att ha 40 min svenska efter 3 timmar prov på Bregårn med 20 min rast emellan då man var tvungen att ta sig till Bergslag igen också. Lurade med Max till busstation när vi slutat också, han ville till rondellen men jag sa att vi skulle hinna till station innan bussen åkte och självklart så hinner vi bara till övergångsstället när den åker iväg. Då blev det litte jobbigt, men sånt händer. Jag brukar missa bussarna...

Nu ska jag gå och ta mer vindruvor och umgås lite med min familj, speciellt mamma. Hon fyller ju faktikst år idag, GRATTIS bästa mammi! ♥ ♥



 
Min häst fäller lite nu. Det är mycket mer än vad det ser ut att vara på bilden + att jag inte tog så jättemycket.


Hoppsan, hej 2009! Visste inte förens nu att denna bilden fanns...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0