And I see your true colours, shining through

Hellu folket! Glad tjej idag. Jag klarade mitt fysikprov precis på g, suuuuper!!! Hela dagen i sig har varit ganska så bra! Det gick felfritt att tacka nej till Outokumpu-sommarjobebt och att göra syntestet på trafikskolan.
Men naturligtvis så börjar det regna när jag går bakom skolan och ska hämta cykeln för att åka hem, jag som hade planerat en springtur ända sedan i tisdags + att det varit uppehåll hela dan. Tur som var slutade det regna efter ett tag och spåret var inte så lerigt som jag trodde.
Sprang ett stort och litet varv med ungefär 10 min paus emellan, duktigt tycker jag - drygt 5 km sammanlagt och skadade benhinnor. De gör ont så in i helvete nu :(

Men nu är jag glad igen! Ska strax slå mig ner med familjen och se The Girl With The Dragon Tattoo med tha familia med lite gott till. Imorrn blir det en tripp till storstan (Örebro)


Ni får ha en gosig kväll för det ska jag ha! ♥
 Jag gillar er! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0