Anything is possible, if you just believe

Hejsanhoppsanfallerallera! Ja, jag är glad. Har haft en toppendag idag, kan inte sätta punkten riktigt varför, var t.o.m grinig imorse. Men ändå har dagen varit på topp! Mina kompisar som gör mina dagar gjorde denna måndag suverän, har myst hemma litegranna med familjen och så var hästen på topphumör och busade och var jättepigg när jag red ut (barbacka!!)

Ja som sagt det är ju måndag så idag har jag varit i skolan. Det var inte så märkvärdigt men gjorde äntligen mitt muntliga nationella engelska och det gick super, sa bara liksom två gånger...
Innan skolan på morgonen fick jag öppna mina paket, fick 1000 spänn i bidrag, till mobilen som mamma och pappa beställt och som kommer till Expert till onsdag, och ett smyckesskrin med ett par örhängen i - mamma tycker att min smyckeshörna är stökig...
Efter skolan åkte jag till stallet och när jag kom hem så köpte vi pizza. Sedan hamnade jag framför datorn. Har försökt komma på en bra låt till skolavslutningen, tror jag hittat en bra nu... om den duger åt vår rektor förstås.

Ne nu blir det att göra iordning sig för sängen, börjar 10.20 imorgon till 14.50. Bara det och onsdag så är det långledigt sen - sköööönt!!! Onsdag blir också skön skoldag = nationellt i engelska, kanske matte, idrott och kemirepetera --> piece of cake. Usch vilket långt inlägg det blev.

Dagens bästa:
Fick äntligen sjunga Maggios 17 år; "och det  var 17 år, 17 år i staden där jag växte upp och så, märker du hur fort det går?" ♥♥

GODNATTKRAMAR ♥

 Ser jag äldre ut?
 Myströjan är på!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0