Everyone wants happiness, nobody wants pain, but you can't have a rainbow without a little rain

Hej bloggen, ursäkta för dålig uppdatering. Har inte gjort speciellt mycket de här senaste dagarna. Livet rullar på som det brukar. Igår var det skola och stallet, tog en liten ridtur på min sötis. Hon vart asrädd när telefonen ringde till och när en bil körde genom en vattenpöl, så blir hon när det blåser ute. Sjukt vad det blåste igår!!!

Idag vaknade jag strax efter 9 men somna om och vakna 1 när mamma kom hem från stallet. Blev så jäkla arg, vem vill sova bort hela lördan liksom? Skulle ha följt med pappa och syrran till Gelleråsen och gjort någonting kul av dagen, hade varit kul och se syrran spela faktiskt! Efter att jag gick upp har jag varit i stallet, gått en promenad med mammi, haft tacomys med la familia och sett SvenssonSvensson. Den filmen är en "snäll" visning av min familj så att säga... hahaha nedå!

Nu är jag trött igen (?) så snart blir det väl sängen antar jag. Hörs imorgon, KRAMAR & GODNATT ♥


Mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0