Forever young, I want to be forever young

Godmorgon! Sitter och har precis tagit min frukost. Ska börja pallra mig iväg mot skolis och göra klart det sista med min engelskabok, börjar ju inte förrän tjugo över tio egentligen. Brukar missa bussen när jag ska ta den senaste innan jag börjar så det är lika bra att vara tidig. Dessutom får jag mycket gjort där på morgon faktiskt. Har nästan bestämt mig för en skolavslutningslåt nu! Sitter och lyssnar på Molly Sandens Fånga En Sommar just nu.

Vill även passa på att tacka för alla facebook-gratulationer jag fick igår! Tack sötisar, blev jättegladis!! :')) ♥

KRAMISAR

 Från igår :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0