How can you just walk away from me, when all I can do is watch you leave

Hej hopp! Sitter just nu och förbereder mig inför eurovisionmyset som börjar nu! Har precis käkat lite kvällsmat = pizza, och nu blir det vindruvor som jag inhandlade för några timmar sen, gott!
Låg och solade "baksidan" mellan tjugo i 4 till tjugo i 7 ungefär. Ja, jag har bränt mig ganska så rejält! Är röd som en kräfta på baksidan av låren och ryggen och det svider kan man säga.
Imorrn blir det helt en pluggdag och så ska jag sätta mig bakom en bilratt för första gången i mitt liv, kan bli kul hehehe... eller en katastrof. Det får vi nog reda på till slut. 
Blev ett lite stressat inlägg det här, men blogg.se tog bort det som jag egentligen skrev, har säkert glömt något som jag skrev där. Men det som glöms bort är inget viktigt brukar man säga. Nu ska jag gå mot teven, hör eurovisionvinnarlåt 2011 där innifrån nu. Får hoppas på bästa möjliga resultat från Loreen, tror dock inte hon slår tredjeplatsen, men det vore coolt!

Ha en trevlig kväll, det ska jag ha, så hörs vi senare eller imorgon! KRAM! ♥

 
Gammal bild, men det är allt fina dagar vi har nu i (för inte så länge sedan) "kalla" Sverige.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0