I can still remember the first day I met you

Tjolahopp mates! Dagen idag har varit ganska så bra. Började med provet imorse och hoppas innerligt på ett G! Första delen var piece of cake men nummer två gick nog käpprätt åt *******. Satt ungefär 2 timmar av 2.40. Efter det drog jag tillbaks till skolan och hade matte i 50 minuter istället för 40 som vi brukar ha, vart lite sur på min matte/fysik-lärare där!!

Resten av dagen har varit toppen! Jag, Kristin och Vi satt ute både före och efter idrotten, vädret är ju underbart!! Jag och pappi gick en promenad mellan 8 och 9 nu ikväll och jag gick i linne och tunn kofta! Det är ju nästan som sommar!!

Nu ska jag höppa i säng för imorgon är det nationella engelska uppsats som gäller klockan 8.10, orkar inte men det får gå ändå. Så godnatt så höres vi imorgon! ♥

 Såg ut så här idag (annan tröja bara)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0