If you never chase dreams, you won't be able to catch them.

Hejsanhoppsan! Nu blev det kvälla'! Tror jag ska kila till säng alldeles strax är hur trött som helst, sovit 17 timmar på 3 nätter - ja och ni vet ju detdär med 10 timmar/natt... Zumban ikväll vart inte så lyckad som jag hoppats på, benhinnan sa ifrån ordentligt så det blir ingen idrott imorgon, hade sett fam emot att träna inför mini-maran, men så här går det ibland när man inte tränar på rätt sätt från början. Det blir nog att gå den i år!

Nä nu orkar jag inte skriva mer! Godnatt ♥

 Var såhär glá tidigare idag! ♥


Kommentarer
Erika

Hejsan. Vad kul att till slut skaffade en blogg!:)

Det var så länge sedan vi sågs, men jag hoppas att vi kan träffa någon dag.

Kram.

2012-05-09 @ 14:23:32
URL: http://eriikaicaa.blogg.se/
Anna

Hej! Haha ja det är lite kul. Ja det är det, så då vi får se till och träffas någon dag tycker jag. Kramar!!

2012-05-09 @ 19:28:45
URL: http://annahagelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0