Never take someone for granted, you never know where to find your diamond

Dear notebook... idag har ingenting speciellt hänt. Jag har inte gjort ett dugg utöver det vanliga. Hihi bara anmält mig och tjejerna som sångare till skolavslutningen, oupsssss bara råkade... Så nu ska vi öva på våran 1,5 timme långa lunch imorgon! Blir bra dethär. Men nu ska jag gå och plugga - och spela gitarr faktiskt!

Ha det så bra så hörs vi! ♥  

Vart väldigt sugen på att se The Notebook när jag skrev detdär ovan, har nämligen aldrig gjort det. Kör på Dear John istället jag!



http://www.youtube.com/watch?v=6PSAxJfN1D4 LYSSNA! Så fiiin! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0