Över kullerstenar, in i gränder, vi smyger och vi smider, de hjältemodiga

Hej på er! Idag försvann solen en halvtimme/ timme efter att jag satte mig i solen, den tyckte nog precis som jag att mina ben är alldeles för vita. Kom ju på att det redan är mitten av maj och snart dags för shortsen att sitta på benen. Ajdå bäst att bättra på brännan! Kom tillbaka kära sol!

I förmiddags var jag ju som sagt ner på Telia med telefonen. Där hittade de inga fel med SIMkortet så vi åkte vidare till Expert. De hade varken egna exemplar eller andra SIMkort att testa med så det var bara att åka hem och testa pappas och syrrans SIMkort i telefonen. Som vi trodde funkade inte nätet med deras heller. Jag ska bannemej ha en ny på måndag, vill ju inte ha en ny som är trasig och som måste in på verkstad innan jag ens använt den! Väntat så länge och så får man ett måndagsex,helt otroligt!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och käkar vattenmelon. Snart åker jag och mamma upp till stallet, hoppas hästen är på bättre humör! KRAM ♥



Barndom ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0