Anyway you are, I am near, anywhere you go I'll be there

Ja just det, det har ju varit dåligt med bloggning på några dagar. Halva långhelgen har nu gått och man glömmer hela tiden bort att det är fredag idag och INTE söndag. Man blir lite halvt förvirrad. Men det här är vad jag gjort!

Onsdag: Detta var en stressig dag. Skola 8.10 för nationellt prov engelska hör-och läsförståelse. Det gick inte alls bra, satt och lyssnade efter första frågan av fem så säger prataren helt plötsligt att man ska fylla i sina svar, hade inget alls som svar, kändes kul. Vi fick sluta halv 3 istället för 10 i 4 för att göra kemin hemma istället, satt kvar till strax efter 4 iallafall med Kristin, som väntade med en kompis, och hade det lite skoj. Sen fick jag för mig att cykla hem och inte direkt till Kulturskolan (var hungrig!!) --> fick skjuts ner och jag blev ändå 10 min sen. Efter det åkte jag hem, käkade och åkte uupp till stallet och gjorde allt där + hade stallmöte. Kom hem vid 9 ungefär, skulle tvätta håret. Och så fanns det inget schampo. Fick cykla iväg till Konsum, de hade en flaska kvar. Ibland ska man väl ha tur?

Torsdag: Denna dag kom hela (nästan) "tjocka" släkten hem till oss och firade mig lite smått. Fick 1700 totalt, blev glad! Åkte till stallet på kvällen och vi var själva där, superskönt! Sen åkte vi hem och käkade standardkvällsmat = yoghurt och macka och satte på Göta Kanal 2, jag och mamma orkade inte titta mer efter en halvtimme typ. Stor skräll.

Idag: Jag har varit nere på Expert och köpte ut min HTC. Superfin! Men så kommer jag hem och den inte kan läsa av mitt SIM-kort, kul. Så efter lunch fick vi åka ner till Telia och fixa nytt. Så nu är den på, dock så funkar inte mitt nätverk av någon anledning. FML. Alltid ska något krångla.
Det har varit superfint väder idag och jag har knappt varit ute, har suttit med plugget i säkert mer än 3 timmar. Tror jag är klar iallafall. Bara 4 saker kvar till nästa vecka!

Nu ska jag käka lite och så blir det nog en myskväll framfölr TV:n. Ha det bra! ♥

 Hälften av oss igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0