Body Combat

Ups, bad update, again.. Kommer knappt ihåg vad jag har gjort iallafall. JO NU! I lördags var jag på Träningslagrets öppet hus (de fira 1 år), var med på body balance och indoor walking, så nu har jag testat dom. Sen på eftermiddan kom min sötis in och så tog vi en promenix, sen åkte vi in till honom och sov där! Sen på söndag var det PLUGGPLUGGPLUGG som gällde, fysikprov idag var det ja! (gick botten btw....), sen kom max in till mig och vi såg solsidan osv. och han sov här hos mig! :') Sen så har jag inte gjort mer än pluggat till idag tror jag. Men nu är fysikprovet över och vi kan andas ut. Trodde vi ja, men tjiiii fick vi - på torsdag ska vi ha ensam muntlig presentation på engelska för hela klassen, som vi fick i torsdags. Kuljul, hade lust att ha sönder något när jag fick veta! Så nu har jag skitmycket att göra igen! 2 presentationer + 2 prov i 2 veckor framöver och så ligger jag 40 tal efter i matten (vi får ca 5-10 nya varje dag). Och imorrn slutar jag 16:20 och kören börjar 16:30 och slutar 18:00 och 18:30 ska jag på bio och sen på torsdag ska jag vara entreprenör och sälja smycken i Örebru (om jag hinner få dom klara nudå!) och måste stanna på mattestugan efter skolan för att göra läxan så är hemma ca 16:45 och 18:20 har jag gitarr! Sen ska jag försöka hinna träffa min rådgivare också! Ge mig MER TID någon!!!
 
Nu ska jag iaf göra mig i ordning och åka iväg på ett roligt och (förhoppningsvis) avstressande combat-pass. Blir skoj, ha det bra! KRAMAR 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0