Motiverad tjej

Jag har blivit supermotiverad vad gäller träningen, så nu ska jag på inga villkor sluta med det. Det är bra, det är kul och bara så värt det! Idag efter skolan åkte jag med Max in till Degerförs och så var vi en dryg timme nere på atletklubben och tränade. Känns jätteskönt nu efteråt. Och imorrn har träningslagret öppet hus --> gratis träning --> jag ska testa på 60 min body balance. Enligt en av instruktörerna där är det jättejobbigt, men förhoppningsvis tycker inte jag det, fast alla pass är ju egentligen jobbiga om de är i en timme så... 
Nu ska jag ta tag i tidsplanen till min affärsplan och sedan skicka in affärsplanen och korrekturläsa sammanfattningen till teknikarbetet och skicka in det också. Exakt 23:59 ska både vara inne så nu blir det jobba av så att jag får mysa i soffan sen! Hörs senare eller imorgon ♥
 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0