Säg ingenting till mig, jag ser allting ändå, så säg ingenting till mig, det hörs på stegen när du går.

Haha jag är den sämsta bloggaren genom tiderna. Lyckas inte ens uppdatera en gång per dag. 
Iallafall, måndag-torsdag, vad har jag gjort? I tisdags hade jag sovmorgon till halv 10 men då drog jag körde ett CX- redan klockan kvart i 8. Det är väl ambitiöst, va? Ska nog fortsätta gå till gymmet de tisdagar jag har sovmorgnar, för då är det avklarat för dagen och så kändes det faktiskt riktigt skönt att göra det när man precis vaknat! 
Missade sången denna vecka också för att jag missuppfattade min sånglärare innan lovet vilken dag vi hade + att min gitarrlärare är sjuk, så jag hade ingen gitarr heller igår (nu är det faktiskt fredag). Annars har jag mest gjort det vanliga. Förlorade med 1,5 minuter mot min pojk på idrotten när vi tävlade vem som klarade ett crosstrainerprogram på 5 km på snabbast tid. jag skyllde på att jag hade träningsvärk i benen efter måndagens och tisdagens träning! Det plus att engelskaprovet gick åt skogen och att vi hade skola till 16.20 gjorde min onsdag till den bästa. Men efter skolan drog jag och pojken min till Max och tjockade oss och myste och sen följde han med mig hem en stund på efteråt. Ett bra avslut på den kvällen kan man säga! Mer än såhär har jag inte gjort den här veckan, eller jo - PLUGGAT! Ett prov, två berättelser (måndags & tisdags), ett teknikarbete och en affärsplan (både ska in imorgon), romananalys (imorgon), fysikprov på 9 kapitel (tisdag nästa vecka). Ni ser jag har fullt upp, sover max 5 timmar per natt. Igår slog jag rekord med 3 timmar och 50 minuter ungefär. Det var ett under att jag inte somnade i skolan förut idag!
 
Så därför tycker jag nu att jag är värd 5 timmars sömn efter att ha slitit med min resultatbudget och likviditetsbudget som faktiskt båda blev riktigt bra! Är lite stolt kan jag erkänna! Godnattkramar ♥
 

 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0