What's meant to be will always find a way.

Hellu där, fredag igen, eller ja lördag om man ska vara exakt. Har haft en helt okej lördag. Skrev klart min novell till novelltävlingen och gjorde hälften på teknikrapporten imörse. På eftermiddagen åkte jag med min pojk och hans föräldrar till Örebro. Fick med mig ett par jeans, en tröja och ett halsband, som jag väl kan erkänna att jag blev lurad på (och det tycker en viss person mycket om att påminna mig om!), och lite annat behövligt. Visar bilder imorgon! Alldeles nyss bakade jag och Max klart tryffelpajen till imorgon, ska bli så gott att äta den imorgon, den är supergod, mums! Hann inte träna idag men imorrn ska jag trampa lite på crosstrainern här hemma hos Max, så lite fett ska jag väl få bort. (Så jag kan äta av pajen senare). Dessutom ska han lära mig spela fotboll imorrn, kan bli kul. Ska inte säga att jag suger HELT men speciellt bra är jag INTE. Mer har inte jag och säga, sätter punkt för idag här tror jag. Hoppas ni haft en mysig kväll! Kram ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0