And I see your true colours shining through, and I see your true colours and that's why I love you, so don't be afraid, let them show, your true colours, are beautiful like a rainbow.

Hejsan vänner och ovänner. Sjukt dålig uppdatering har det varit nu ett tag, men det ska det bli ändring på! Ville tala om att jag lever iallafall för dom som bryr sig! Ska gå och slänga i lite idrottskläder i väskan sen traskar jag bort mot bussen till skolan. Härlig dag idag, 8.10-16.20. Dock så går jag o min pöjk tidigare för att ta bussen hem till han. Blir mysigt det!
Ni får ha en bra dag allihop! Kramisar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0