12 September

Redan den tolfte idag, snart oktober och höst på riktigt ju. Känns inte som om jag är helt redo för det än. Visst, jag gjorde jättemycket den här sommaren och tog vara på många fina (vissa jätte) stunder, men jag hade mer än gärna haft sommar ett tag till. Då hade värmen kanske kommit till slut, kanske kanske. Det trot jag i alla fall. Men så är jag en optimist, nästan jämt. Kylan kan vänta ett tag till, vill kunna längta till en mysig höst, inte få den kastad på mig så här plötsligt.
Har inte gjort mycket idag, var i skolan och så till halv 5 nästan. Superrolig dag, speciellt idrotten, förstår inte hur vi kan göra orientering på Kga IP till något kul men det gjorde vi (om man räknar tiden före och efter!). Älskar er i min fina klass! Efter skolan åkte jag hem till min fina och myste ett par timmar. Kom hem vid halv 9 ch sedan dess har jag pluggat lite och videoskypat med honom. Ibland är livet allt bra fint.
Hoppas ni också haft en fin dag! Nu ska jag gå och få mig lite skönhetssömn. Hörs imorgon finisar ♥
 
 Dagens klädval - blogg.se vägrar ladda upp den bästa och minst suddiga bilden så det får bli lågkvalitetsbilder idag!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0