Trött tisdag

Hej finisar! Idag är det ingen rolig dag alls. För det första är den helt grå och för det andra har jag sovit 4 timmar inatt. Plus att jag ska plåga mig igenom en 1 timme och 20 min lång fysik-labb på morgonen. Känns väldigt roligt att veta att halva klassen ligger hemma och sover då!
Nu har jag klagat klart. Är ganska glad på livet för övrigt. Har så sjukt mycket planer och grejer jag vill göra i höst och nästa år. Och vet ni?! I januari bär det av till LONDON!! Är så galet glad, wihoo! Frågan är bara hur jag ska hinna allt... återstår och se. Ikväll har jag dessutom första sångmötet/sånglektionen, och jag hostar fortfarande....
 
Bäst jag kilar och gör mig iordning, börjar 8 och har inte gjort mig iordning alls = inte bra. Jag kommer att missa bussen.
 
Vi hörs i em!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0