You are beautiful, don't let anyone tell you otherwise

Hej finisar! Har inte bloggat på ett tag nu, jag vet det, har varit lite upptagen så att säga. That's all. Orkar inte rabbla upp det jag gjort, det mesta har varit skolarbete och så har jag varit i stallet och med familj o pojkis. Är så glad att jag har de människor omkring mig som jag har, gör mig lycklig. Love life sometimes! Sitter just nu och försöker få inspiration till mitt UF-företag som jag (förhoppningsvis) kommer att starta i höst, och driva hela läsåret på mina företagsekonomilektioner, bara jag får till affärsidén någon gång. Den är verkligen jättesvår att formulera och så måste den vara klar redan i registreringen. Så om någon kan hjälpa mig, skulle det vara väldigt gulligt!! Vill ju registrera så fort som möjligt så jag kan "börja" med allt. Tänkte dra mig mot sängen om en liten stund och försöka sova bort min äckliga förkylning som hållit sig kvar i ca 5 veckor nu. Vill ju börja träna, men just nu har jag världens hosta så det känns som om jag ska hosta upp hela bröstkorgen, inte behagligt kan jag lova! Imorrn har jag sovmorgon så det blir skönt! Vi hörs när vi hörs! KRAM (blogg.se vägrar ladda upp bilder för tillfället)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0