You'll never know how it's gonna be until you try for it

Nu har jag tröttnat på att be om ursäkt för dålig uppdatering varje gång jag skriver ett inlägg, så nu struntar jag i det. Jag SKA verkligen försöka publicera några inlägg för varje dag. Iallafall minst ett. Så...nog om det!
Är sjuker idag så det är därför jag skriver nu. Vår extra långa internetsladd räckte till och med in i mitt rum så nu kommer jag kunna sitta inne på mitt rum och plugga även när jag behöver internet. Grymt enligt mig!
Mår dock mycket bättre idag än igår, lördags, fredags och torsdags så det blir nog skola imorrn. Saknar min klass! Speciellt min pöjk, tur att han kommer sen iallafall!! Matlusten har ioförsig inte kommit tillbaka. Har endast ätit det här nedan idag (håller på) men orkar knappt det. Då är det illa! Alla som känner mig vet vad jag menar med det...
 
Ni får ha en fin dag allihop, vädret är ju med oss för tillfället, så hörs vi senare! Kramis!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0