1 April

Tumblr_mkkq85h1sn1qm3fh3o1_500_large
Bild; Weheartit
 
Hello sunshines! Idag har jag varit ute och åkt mitt första skidåk för säsongen, lite efterblivet sådär. Men det var jätte kul och skönt för det var sol hela tiden så man frös inte ett dugg. Dock så blev backarna sönderåkta tre timmar efter öppningmen det var ungefär då som liftkortet tog slut iallafall haha. Har typ inte gjort något efter att jag kom hem förutom att duscha men nu tänkte jag göra undan lite plugg så jag kan ta det lugnt ikväll! Idag har jag och min pöjk hela 8 månader tillsammans, sjukt vad tiden går fort! Får se om jag slänger in något inlägg ikväll eller inte, kanske några bilder från åkningen för just nu är batteriet dött. Annars får ni ha en bra kväll! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0