If you're a bird, I'm a bird

Söndag utan söndagsångest är det idag. Troligen för att jag är LEDIG imorgon! Jag ska nämligen och köra halkan, som alla tycker är rolig så hoppas jag tycker det med! Men bara för att jag råkar vara ledig så har de andra en kortisdag imorgon - 9.30-11. Varför kunde inte den dagen ha varit en annan måndag istället?
Startade även denna dag med träning på gymmet, körde kondition samt mage+rygg. Slog mitt crosstrainerrekord med 2 sekunder. Eller 2-4 s, för när de 5 kilometrarna var klara räknade den tid i 2 sekunder till?! Lite seg sådär. Så jag räknade på det den stannade på. Blev iallafall stolt över mig själv och unnade mig glass efter lunchen, tyckte att jag var värd det. Eftermiddan har jag spenderat i stallet och nu har jag tänkt att göra några körkortstester. Wish me good luck! Kramisar ♥
 
Tumblr_mgcchtp1ie1rhq2xgo1_400_large
Tumblr_m27w80huhz1rqdctro1_500_large
SYMPOSIUM OF THE FIT AND HEALTHY
Inspiration från weheartit
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0