Torsdag

Tjatja på er! Haft en bra dag? Har själv haft en såndär medeldag, varken bra eller dålig. Skolan gick rätt bra, hade redovisning idag som gick super enligt mig, om vi höll tiden vill säga... Har även haft gitarrlektion idag och tills nästa lektion ska jag verkligen träna på fingerpicket som vi lärt oss de senaste två gångerna! Finns ju inte tid till någonting roligt i mitt liv just nu!! För tillfället sitter jag och försöker knåpa klart min engelskauppsats, går sådär men om 1,5 timme ska jag sova så då måste den vara klar. Varför får inte vi också ha praktik som yrkesprogrammen för? Teknik utan praktik funkar ju inteee... Trött på skolan, trött på allt.
 
Kram från en trött tjej som hoppas att ni är mer pigga och positiva än henne! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0