Upptagen tjej

Jag gör verkligen någonting jämt! Hinner aldrig göra något som jag verkligen njuter av att göra, ah förutom träning då. Plugg, plugg, plugg och så lite plugg till. Nu börjar det närma sig körkortsprov också, börjar bli nervös, men varför skulle inte jag klara det? Får tänka så! 
Idag har jag varit trött mest hela dagen och nu för bara några minuter sen vart jag på dåligt humör. Mitt spotify gick ut, youtube funkar inte och mitt svenskaarbete är jobbig. Redovisning imorrn tjoho, går nog bra men vore bra att ha rapporten klar då också! Borde fortsätta nu, men tänkte att det var dags att titta in efter en hel vecka. Så hej & hejdå! Kramar ♥
Btw imorgon är det fredag och jag ska jag träna, blir dubbelt glad! Ha det fint!
 
 
Om jag ställer mig halvvägs ner i hembygdsbacken så står jag på ungefär samma ställe som denna fotograf gjorde drygt 100 år sedan. Häftigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0