Vi är på gång, vi är laddade, vi är tända!

Hejsanhoppsan det var ett tag sedan nu! Så kan det gå, är den sämsta bloggerskan på blogg.se, that's a fact!
Livet har iallafall rullat på sedan sist: plugg, stallet, bilkörning osv. OCH ÄNTLIGEN kunde jag börja träna igår!! Är så glad för denna vecka är första veckan på vårat idrottsarbete om att planera och genomföra 5 veckor av egen träning. Ska bli så sjukt kul och jag har hur mycket planer som helst! Går inte att förklara hur glad jag var över att få  på mig de träningsskorna igen!
Nu tänkte inte jag bli långrandig här för jag har en redovisning imorrn, en inlämning på torsdag samt redovisning och inlämning till på fredag, så jag har fullt upp
Känner inte att jag har mer att dela med mig av just nu så....kram & vi hörs!
 
46587_444809068944637_617070415_n_large
 
Tumblr_midlgu58qc1s5c392o1_500_large
Bilder; weheartit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0