2 augusti

Hejsan finisar som tittar in hit varje dag!!

Igår hade jag inte tid för något blogginlägg så det var därför det ekade tomt här då. Och nu orkar jag inte heller öppna datorn så det blir ett mobilinlägg hehe!

Idag har jag besökt gymmet och stallet och resten av tiden varit hemma och gjort lite blandat. Idag firade vi syrran eftersom hon har namnsdag idag samt fyller år på julafton, så det blir att hon får en mer speciell dag för sig! :) Så min present blev att baka en hallonpaj med kokostäcke. Och med extra deg för hennes skull såklart.

Nu blir det strax sängläge för att orka iväg på ett benpass imorgon! Längtar... helt vrickat.

Hoppas ni haft en bra dag! KRAM





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0