Back on Track

...eventually :) Har inte haft någon större lust att sätta på datorn den senaste veckan, har inte varit tillräckligt bloggsugen helt enkelt. Men har inte gjort så mycket mer än att träna, vara i stallet, äta och sova, typ! Måste njuta av den sista ledigheten liksom! Men jag har iallafall under veckan varit i Karlstad på ikea och bergvik, verkligen inte roligt alls, käkat hejdå-pizza, i rötmånad och allt (Y), med bästa Kristin som just nu ligger på playan i Turkiet och gjort Gustavsvik-debuten, galet roligt!
 
Men NU är det ny vecka, nya möjligheter och nya tag (hihi standard-fras). Och det gör jag med att vara med i Ida Wargs veckoutmaning som hon äntligen har börjat med igen!! 400 cykelsitups under veckan, klarar ni det? Let's do it!
 
KRAM, nu sticker jag upp till min älskade häst som jag inte sett sen i förrgår! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0