TRÄNINGSVÄRK

Igår körde jag ett riktigt ordentligt ben/rumpa-pass och benen riktigt skakade när jag gick uppför trappan från gymmet, haha grym känsla som jag inte känt på ett tag. Vaknade upp med träningsvärk som steg till sitt max efter lunch någongång, ajaj! Idag, innan lunch, åkte jag iväg och körde ett axel och magpass. Axlarna pumpade allt vad de hade och nu är 200 av 400 cykelcrunches gjorda *stolt*! Jag tycker personligen att dedär cykelcrunchesena (?)är jättesvåra att göra. Jag tappar lätt balansen i vridmomentet och kan då inte kontrollera benet som går ner? Försöker iallafall så gott det går och hoppas att jag gör någon rätt! 
 
Ben/rump-passet innehöll: Knäböj med skivstång bakom, bencurl, höftlyft med ben på bänk, raka marklyft, utfall med vikter i händerna, benspark & (explosiva) knäböj med upphopp. (exakt ordning)
 
Axel/mag-passet innehöll: Superset av axelflyes (stående flyes) och hantellyft fram, superset av militärpress och hantellyft åt sidorna, magcirkel av liten fällkniv, viktvridning, nedfällning av benen (ett i taget) & crunches med benen på bänk (90grader), 100 cykelcrunches, 100 vanliga crunches och plankanintervall: 20 min vila + 40 min plankan x5 
 
Hörde jag ett bravo? Närå skoja bara. Träning är bara kul och det är ännu roligare att pressa sig själv för att få resultat. Hörde jag ett medhåll? Hoppas jag! (och nu skojar jag inte ;) ) Imorgon planerar jag ett ryggpass och kanske lite löpintervaller, men det senare får vi se! Kanske sparar det tills på söndag, vem vet! 
 
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen och tänka över livet lite. En funderarkväll helt enkelt. Eller så fastnar jag framför något annat. Haha, ha det så bra finisar! KRAM ♥
 
 ♥ oldies
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0