1 december

1a december och 1a advent redan? Känns verkligen inte som att det bara är 23 dagar kvar till jul. Visst, det är kallt och så men jag har verkligen noll julkänsla än. Har iallafall fått upp julstjärna i fönstret och så har jag ätit min första lussekatt och pepparkaka, lite julpoäng iallafall! Fick även en chokladkalender från en i stallet, hur gullig som helst och så ska jag titta julkalendern ikväll och se om den är nått o ha! Är den det?

Ska strax åka iväg och träna. Blir kondition på bandet och bodybalance som vanligt. Ska försöka att springa en mil totalt men halvmilen blir jag nöjd med om benen skulle börja krångla!
Igår körde jag iallafall crosstrainerprogram 10 min x4 med magövningar efter varje. Tog 1,5 timme ungefär. Var där 20 över 7 (?) till 9 (en lördag!) så fick släcka och stänga av allt, har intE gjort det sen i somras så det var läääääskigt!
 
Imorrn ska jag ha cad-examination hela dagen. Vet seriöst inte hur jag ska fixa det, men det får väl gå på något sätt! Har så i 2-3 måndagar nu sen så är vi klara med kursen så det blir ju skönt! Längtar till jullovet :)
 
Nu ska jag fixa mig och ta mig ner till gymmet. Ha en gosig kväll!! 
 
Hiiii!!! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0