9 dagar kvar

Halloj på er! Sitter just nu och kollar paradise hotel på tv3play för tv:n är upptagen (skräll?) så passar på att blogga under pausen, smart va?
 
Kom för en stund sen ifrån gymmet, körde rygg, mage och stretsch och alltihopa kändes super! Haha men jag vettefan vad busschauffören gjorde på vägen hem. Åkte in till garaget och fixade massa med oss folk i bussen. Ville ju hem för sjutton! Åker in med bussen till Degen till 7 varje gång och vill åka hem halv 9 men halv 9 är den ENDA halvtimmen då bussen inte går så får alltid vänta ända till 9-bussen (vilket inte är så kul jämt men vad gör man inte för träning?) och så åker han till garaget och krånglar idag nnan han åker vidare. Länstrafiken </3 jag!!!
 
Innan träningen var jag i stallet och det var lika mysigt som vanligt. Och idag har jag namnsdag så när jag kom hem från gymmet förut möttes jag av en träningstidning "Din träningsbibel 2014". Nåt specialnummer från Hälsa&Fitness. Bara massa program, råd, tester och saker jag kan använda. Inte det minsta blarr utan BARA bra saker. Wihooo älskar träning och ska bannemej bli snygg till Napa, woop woop!! Dennna tidning kommer bläddras och användas flitigt. Thanx mammi!
 
Nu börjar programmet igen. Ska se klart det och sen sova! Ska försöka bli bättre på att sova - skönhet kommer inifrån som mamma säger.Kram på er! ♥
 
please don't be in love whit someone else.
 
😪
 
💖
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0