Död

Vill verkligen inet bli sjuk nu. Har ont i huvudet och är helt rödsprängd. Somna inte förrän efter 1 nångång eftersom jag satt med terminens sista uppsats till kvart över 12. #HATA Men nu är det gjort så det är skönt. Imorrn har jag en religion-redovisning och en cad-examination att göra klart, sen är jag DONE med terminen, SKÖNT. 
 
Tog vilodag igår för att skria uppsatsen så idag blir ingen vilodag. Ska försöka komma iväg till Davids när jag kommer hem ifrån repet, med skolans lärarband som ska kompa mig och Visan på julavslutningen, och köra lite löpintervaller. Det blev nämligen inga sådana i söndags utan körde distans med stigande och sänkande hastighet allt eftersom. Sprang i totalt 30 min i sträck utan att känna av inflammerade vadmuskler eller benhinnor. Okej kanske precis i början, men de var antagligen lite stela då bara. Kändes hur underbart som helst, höll dock på att dö av ansträngning och för hög fart, men jag är envis som är vrång åsna så det gick ändå!! Sedan körde jag lite magövningar (rekordtid i plankan utan att få ont i ryggen) och pappa (!!) föreslog bänkpress. Vart riktigt imponerad på honom, men jag var helt slut efter mitt pass på bandet!
 
Så nu har jag precis tittat klart på gårdagens paradise hotel med goda rawfood-bollar till och ett försök till mug-cake som blev aningen torrt (hörde inte timern hehe). Får unna mig lite när jag inte är 100 % i kroppen. Bättre än Ben&Jerry's säger jag (sa dock aldrig godare MEN det är riktigt nära) !!
 
Ska lägga mig och vila bort huvudvärken och sen ta bussen ner till stan med Visan. Kämpa på, kämpa på! Men jag är seriöst inte förvånad över att känna mig halvdan idag, för förra veckans träning blev endast 3 stycken totalt, och jag VET att jag inte mår bra av för lite motion. Det är DÅ jag blir sjuk... Men jag har så mycket att se fram emot under det som återstår av 2013 så det FÅR INTE hända, huhu.....
 
Kram på er och hoppas ni mår bättre! Får tänka positiva tankar :) Har förresten fått en 1D-låt på hjärnan, inte okej liksom!
 
quote
 
Yes...
 
<3 | via Tumblr
 
dont judge
 
You are who you are
 
Love
Älskar weheartit ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0