Fit for fight

Tjaaa vänner, jag lever! Tror ja... Vakna för cirkusgurka 2,5 timmar sen och f** va seg jag var! Men det var en bra kväll igår, hände en del grejer både bra och dåliga - men summan av kardemumman var ganska så väldigt bra! Mina tjejor är bäst! ♥ Har vissa glimtar/minnen som jag är osäker på hände eller inte, men men man är bara ung en gång lixom! 
 
Hade planerat att jag Leo och Kristina skulle iväg till Nobelhallen och åka lite skridskor idag. Haha vi måste ju iallafall kunna åka utan problem, annars kan vi ju inte spela hockey med 17 grabbar när vi börjar skolan igen! Åhhh, fattar inte varför vi ska göra det egentligen, han vill bara smöra för hockeykillarna... Fast det kanske blir lite kul ändå vem vet, tänker definitivt bjussa på misstagen jag kommer göra, ett gott skratt förlänger livet, right?! MEN det finns ingen tid för allmänhetens idag - det är match ikväll så antagligen därför. Först på måndag finns det tid, men då är Krisse i Österrike och äger alpernas backar hmmmm...
 
Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, funderar på att gå ut och gå en riktig långpromenix. Vill gå ut till Leo men det tar ju hundra år ut till Linnebäck... Ikväll ska jag in till Strömpis med en kömpis som tar krogdebut - kan bli riktigt mycket med skoj!! Hoppas det iallafall !!  
 
Hoppas ni mår bra! Livet äger, puss&kram ♥
 
Goa dagar - då mår man som bäst!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0