Fjärde advent

Blev så sjukt taggad på onsdag när jag såg att det var mer än 300 förköpsbiljetter sålda, iiiiiiih kommer så jävla kul !   Bästa tjejjorna ♥
 
Kom hem med mycket bra grejer igår. Trodde inte jag skulle hinna någonting på 4 timmar, men oj vad bra shopping det kunde bli på den lilla tiden! 4 plagg till mig själv och ett par julklappar. 5 kvar nu att fixa och bara imorgon kvar! Stressigt värre men så blir det när man är ute i sista minuten! 
På kvällen satt jag och mamma och tittade på lite balklänningar + studentklänningar och jag har fastnat för 2 olika balkänningsmodeller (båda är svenskt företag, tummen upp på den!). Men mormor måste hjälpa oss med att ta mått och ge sin åsikt. Hon kan ju det där efter alla balklänningar som hon har sytt. Studentklänningen är nog också bestämd - SKÖNT !
 
Nu ska jag strax åka upp till stallet och hjälpa mamma att ta in alla pollarna och lite senare kommer morfar för lite julfika - tradition varje år. Får se vad som händer efter det, vem vet liksom! KRAM på er ♥
 
Untitled
 
Quoteeeeeeeeeee | via Tumblr
Choose.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0