Juldagen 2013

Heeeeeej vänner! Allt bra?
 
Jag mår bara bra om någon nu vill veta det. Haft några jättemysiga dagar med familj och släkt. I förrgår hade jag uppesittarkväll med la familia och spelade bingolotto. 1 nyårslott vann vi på 4 lotter - sääääämst! Men vi hade det rätt mysigt iallafall.
 
Igår gick jag upp efter 8 nångång och sjöng för systeryster som blev 16 bast!! Sen öppnade vi julstrumpan och några paket under granen. Käkade upp mina skumtomtar innan frukost precis som vanligt (Y). Fick superfina grejer som jag definitivt kommer använda och pengar som ska gå till en ny telefon för fyf*n vad jag är trött på den jag har nu. Sen åt vi julfrukost=varm choklad och skinkmacka och så åkte vi upp till stallet. Kramade om min lilla häst och for vidare till gymmet. Kom hem 12 och 1 skulle vi vara hos mormor. Så snabbt duscha och sen fixa sig och så åkte vi upp. Umgicks hela dan med familj, mormor och morbror med familj, mysigt värre! Kvällen avslutades medmassa julgodis, SvenssonSvensson (får man inte missa!!) och filmen The Lucky One, som jag fick i julklapp. En Nicholas Sparks-film går inte att tycka illa om.
 
Idag har jag varit rätt seg. Vi har ätit lite julmat här hemma och sånt. Jag försökte få ihop mitt pepparkakshus som jag gjorde delar till i förrgår, men i år vart de mjuka istället för brända... Nu har jag suttit och slötittat paradise hotel och lyssnat på musik, men ska strax iväg till gymmet med pappa! Sen ska jag käka och börja fixa mig för kvällen. Vid 7 kommer Leo och så ska vi ha julklappsbyte och börja fixa oss innan vi drar till de andra. Ikväll/inatt kommer bli galet - 600 biljetter är sålda - och jag kommer ha så j***a kul - all in blir det! 
 
Hoppas erat liv känns minst lika underbart ♥
 
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0