Kämpar på

Hejsan vänner!
 
Var lite segt med bloggningen igår, gav mig fan på att bli klar med den där religionen som är nästan 2 veckor sen (!!) så hittade en supergo låt och lyssnade på säkert 20 gånger och så skrev jag klart arbetet på typ 2-3 timmar. hade gått på 1,5 om jag hade kunnat koncentrera mig till 100 % men det kunde jag ju som vanligt inte utan blev rastlös.såklart.
 
Innan det hade jag varit en sväng till gymmet. Blev blandad kompott av rygg, knäböj, triceps, vadhävning (?) och |crosstrainer 10 min + mage| x2. Gött de! Ska satsa mest på mage/rygg och kondition året ut, elelr ah sikta mot det iallafall.
 
Idag är jag trött som ett as, ska ta och titta på gårdagens paradise hotel nu och sen hämta syrran och sen ta en dusch med inpackning i håret (GÖTT) och sen sova! Innan 11 halv 12 idag så jag orkar med idrotten imorrn. Får för mig att det är fotboll imorrn så då är det bäst och vara pigg. Annars blir det synd om oss 3 icke-fotbollstjejer mot alla fotbollskillarna haha! Får va målis igen i värsta fall, men det tar ju i så när de skjuter närskott, giller inte deeeet. Är det längre ifrån är det okej haha!
 
Nä de va allt jag hade o säga! Hoppas ni också haft en bra dag! KRAM 
 
Är otroligt sugen på dessa, goda och med


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0