Nu har jag jullov!

Sitter här och lyssnar på jullåtar och försöker få lite julstämning när det inte finns någon snö att se ut på och påminnas av. Igår klädde vi granen och den är så fin i år, riktigt jämn och ståtlig, så nu har vi det juligt här inne iallafall. Bara utsidan som fattas och det blir tydligen en grön jul i år har jag hört. Inget slädåkande på julafton alltså... 
 
Dagarna som varit har varit rätt pålastade med saker att göra så därav ingen uppdatering här. I torsdags hade vi sista skoldagen. Två filmpass och ett med redovisningar (jag hade redan gjort min (y ) hade skolan att erbjuda då! På eftermiddan bakade jag min hallontryffelpaj att bjuda min klass på avslutningen. Sedan åkte jag ner på stan i en kvart haha där jag mötte goa Visan och sen hem och käkade på 5 minuter. 20 över var jag påväg hem (körde 30 km/h för fort dessutom) och halv skulle jag vara på kulturskolan och jag var ju tvungen att äta först. Efter konserten på Kulturskolan fick jag springa (läs kuta/rusa) upp till bion och tjejerna och hann precis innan de var framme vid kassan, snacka om tur.
 
Igår hade vi ju avslutning som sagt. Jag och Vi sjöng en egen låt och var med och körade i en. Efter skolan åkte jag och käkade med min goa Leonora och sen hängde vi hela eftermiddan, hade superkul - den tjejen är ju för bra!!! Sen så vart jag pang-poff supertrött redan vid 10 igår kväll. Massa spänning som släppte från dagen antagligen.
 
Nu är jag däremot jättepigg och ska strax fixa mig och käka sen drar jag in till Örebro med Leo. Måste hitta kläder till julafton/juldagen/nyår och födelsedagspresent till syster som fyller år på julafton och lite julklappar förstås. Måste börja med dom nu!
 
Kram så hörs vi senare! Nu måste jag rusa lite (a). Puss ♥
 
dagens visdomsord
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0