Skoltrött

Halloj på er! Söndag redan och imorrn påbörjar vi nästsista veckan innan jullov och 2,5 gymnasieår av 3 är avklarade. Bara en snabb vår kvar till student. Som jag och alla andra lääängtar!! 
 
Blev utgång igår (för er som undrar) och det blev en galet rolig kväll/natt med 4 andra toppentjejer! Hade aldrig varit inne på statt (nattklubben på hotellet i stan), haha efterbliven tjej, utan bara på strömpis i örebro så det var kul att dra dit första gången med dom! Och så var det mycket roligare när man kände igen mer folk och hälsade och så. Det var mycket folk där igår när grabbarna från Niello (låten legenden som spelas mycket på radion) var där och spelade och det var superkul. Alla vrålade med och dansade runt på golvet och hade allmänt kul. Ah jag är så nöjd med gårdagen! Puss på er som gjorde den så bra som den blev! Nu taggar vi om för juldagen!
 
I och med inatt då så blev det ingen träning idag - men min kropp klagade inte direkt på en extra vilodag... Imorrn blir det ett tungt rygg och magpass tror jag. Eller ett ordentligt benpass för det var ett tag sen senast... we'll se helt enkelt.
 
Ska gå och göra mig iordning nu tänkte jag, ska sova tidigt idag för är så trött. Känns inte som att jag sovit någonting fastän jag har det. Seg som bara sjutton. Men det får jag la skylla mig själv så äre! KRAMIS ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0