Söndag är en bra dag

Hej snyggingar därute! Haft en bra helg? Haha skrev kväll innan jag såg vad jag skrivit, trött eller nått? 
 
Är själv hemma just nu när syrran spelar julkonsert och päronen är och tittar, sköööönt! Har mycket plugg visserligen men det är lättare när det är tyst och så. Blir en tur till gymmet med pappsen sen också, som jag längtat. Ska köra löpintervaller för det har jag saknat. Ska äntligen få köra på favoritbandet på davids, blir ju inte bättre.
 
Har inte gjort så mycket i helgen mer i helgen än det jag skrev i fredags. Blev ingen utgång i karlstad dock utan här i karlskoga, men det sög verkligen. Tur man har bra kömpisar så man kan skratta och ha roligt åt det då! Blev Max och en roadtrip och lite sånt istället! Och igår var läxorna prio ett så kunde inte hänga med skiftlaget på julbord. Tråkigt, hade velat träffa dom men det hade det nog kul änndå skulle jag tro! Och jag fick plugg gjort och en lugn filmkväll med familjen, var längesen det hände - mysigt!
 
I fredags var det förresten fredag den 13onde och exakt 6 månader kvar till STUDENTEN som OXÅ är på fredag den 13onde. Ha lite kul sådär (a). Bara 5 dagar kvar till jullov, julafton, juldagen, nyår och förhoppningsvis en massa skidåkning!! Sen äre 2014 - som vi har längtat!!!
 
Nu ska jag fortsätta plugga, kram på er och ha en fortsatt bra kväll !! 
 
 
längtar tillbax till sommarn nu när vi inte verkar få nån snö, sommar eller snö, annars kan det va....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0