Storlördag

Heeej kömpisar o sorry för riktigt dålig uppdatering. Har haft full rulle! Idag var jag iväg på julförsäljning på Marieberg Galleria med mitt uf-företag - --> facebook.com/homesweethomeuf13 in o gilla!! ser om ni har gillat när jag ser statistiken!! Riktigt mycket folk där idag så blev mycket marknadsföring :))
 
Annars har det rullat på som vanligt, skönt att ha lite uf-evenemang överstökat, känns inte som att det är så mycket kvar innan jul nu. Eller jo, förresten... Biologiprov, svenska-essä, cad-examination, massa mattetal, religion-redovisning och fortsätta driva uf. Herregud det var visst mycket. 
 
Får se om det blir någon träning imorrn, hade vilodag idag men har lite lösa planer på att dra ut ikväll när Niello kömmer till statt och då kan jag ju inte träna imorrn, för kroppens skull. Är uttråkad för tillfället så vill bara göra göra göra NÅNTING haha.
 
Nä nu ska jag ta lite käk. Ha det så bra allihop! KRAM 
 
Available on society6.com
 
Hah sökte "fun" på weheartit och första bilden jag får upp är denna! Mitt företag heter Home Sweet Home UF hahaha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0